פרסומתקידום באינטרנט

CPM - מה זה? כיצד להשתמש CPM בפרסום?

באמצעות ארגון תקשורת קמפיין פרסום קונטקסטואלי ברשת, כל מפרסם מחשבת התקציב המשוער שלה. קמפיין הפרסום של לקוחות חשוב לראות כיצד את הכספים שהוקצו לביצועו, אם הכסף מושקע ואת האפקטיביות שבה הם משמשים כמתוכנן. החישוב של יעילות הפרסום המוצר בתכנון המדיה מבוסס על מספר אינדיקטורים, שאחד מהם הוא מדד CPM. מהו המספר הזה איך להשתמש בה - לגלות בהמשך.

CPM - למה זה הכרחי

מהו פרסום CPM, זה כבר ידוע מאז המאה שעברה. המודול בשימוש בכל מסעות הפרסום שהתרחשו בתקשורת. לאור, תחנות טלוויזיה ורדיו עדיין להשתמש בנתון זה כדי לחשב את עלות הפרסום. על"ה משמש במקרה כשמדובר במחיר של פרסום לתצוגה אינו יעד יחיד, ואלפי קונים אפשריים. במקביל, והוכנס במחזור המונח הזה. הבעלים של פלטפורמות פרסום יכול לפעול רק עם זרימת שלהם ולהתמקד נושאיות, ולכן קצב CPM נקבע, פרסום, תוך התחשבות בערך זה היה פרודוקטיבי.

CPM הגדרה

הגדרה פשוטה של CPM - עלות לאלף הוא. מהשם של המילים באנגלית מודול עלות לכל אלף, כאשר M - הספרה הרומית, כלומר 1000. לפיכך, השאלה מה הוא ה- CPM, אתה יכול לומר שזהו המחיר לאלף הופעות מודעה. על אחת כמה זמן יש פרסומת על דפי עיתונים ומגזינים, לעתים קרובות יותר הוא שיחק ברדיו או לקרוא בערוץ הטלוויזיה - כך גדל שיעור של גורם זה.

חישוב מסעות פרסום מקוון CPM

באינטרנט, את התפקיד של המודעה בדרך כלל לשחק באנרים - אלה חלונות קופצים מעצבנים, אשר כל כך פופולרי בקרב המשתמשים, אשר מביאים כסף לבעל פלטפורמות הפרסום. ככל הפופולרי באתר, יותר אנשים מסתכלים על דף האינטרנט הזה, הפרסום היקר יותר באתר זה יעלו ללקוח.

מפרסמים המעוניינים מספר גדול ככל האפשר של המשתמשים שראו את הבאנר. לכן, מה הוא ה- CPM, ניתן להראות באופן מתמטי כדלקמן:

CPM = (מהמחיר הכולל של הסדר הפרסום) / (מספר מתוכנן של צפיות בכל באנר יום) * 1000.

עכשיו ברור, על"ה - מה זה. בפרסום זה הוא אחד האינדיקטורים החשובים ביותר. מפרסם יכול לחשב כמה כסף אתה צריך לשלם את הבעלים של האתר כדי להבטיח שהמידע הוכח אלף משתמשים ברשת.

מבחינה ויזואלית, אפשר להדגים חישוב זה על ידי דוגמא פשוטה. עלות הצבת באנר באתר של פורטל הוא, למשל, 400 $ לשבוע, הסטטיסטיקה של האתר הזה מראה כי בשבוע גלישה באתר כ -10 אלף. משתמשים. לפיכך, חישוב פשוט נותן ערך של:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = 4 $ לכל המידע הפרסומי אלף הופעות.

מפרסמים צריכים להבין כי הפגנה פשוטה של הבאנר באתר תימאטיים בעיקר אינפורמטיבי. אין ערובה כי כל עשרת אלפים אנשים שביקרו בדף, הקפד ללחוץ על הבאנר. אם המבקר ירצה לקשר או לא - זה תלוי האטרקטיבי של הבאנר והמידע הנמסר לפרסום על זה. כל אתר נדרש לספק את כל הנתונים כדי לחשב את אפשרות CPM. זה משתלם לבעל האתר, אתה יכול להבין. אבל פרסום, האיכות והמעניינת עבור משתמש הקצה כלול המשימה של הלקוח.

מודול התמיכה שק"ל, שיטות חישוב

כדי להפחית עלויות לשקול אינדיקטור נוסף - מדד CTR. השם גם מגיע מהשפה האנגלית, והוא נשמע לגמרי כמו שיעור הקליקים - שיעור הקליקים. שק"ל מראה לך כמה אנשים לחצו על הבאנר וללכת לקוח פרסום דף. מודול זה תלוי בנכונות של האתר הנבחר, משום פרסום מבט יותר מתאים והכרחי, כך גדלה הסבירות כי המבקר מעוניין במידע ולוחץ על הבאנר. אופן חישוב המדד הזה הוא כדלקמן:

CTR = (מספר המשתמשים שהקליקו על הבאנר) / (מספר הצפיות המתוכננים היום באנר) * 100%.

לדוגמה, אם 20 אלף אנשים שראו את הפרסומות, אחרי קישור 800 משתמשים, אזי שיעור הקליקים 800/20 000 * 100 = 4%, המהווה מעל הגבול התחתון.

אמפירית הוכח כי CTR מינימום של 3-5%. אם פחות, אז העלות לכל לקוח פוטנציאלי תעלה על הרווח הצפוי, ופרסום ייחשב יעיל.

באמצעות אינדקסים

CPM יכול לשמש בעת בחירת קהל יעד צר. לדוגמא, כאשר אתה מזמין את הפלטפורמה באתר באנר מספק מידע למפרסמים על גיל, מין, מקום המגורים, אינטרסים של כל המבקרים הרשומים. לפיכך הבאנר הרצוי מופיע רק לאותם משתמשים, שעליו מוצר פרסומי חושב. תקציב הקמפיין בעת ובעונה אחת צורכת יותר מבחינה כלכלית יעילה יותר.

כמו כן כדאי לקחת בחשבון את הפעילות של החברות הקבועות. ככל קרובות המבקר רואה אותו באותו מוצר המודעה, הכסף יותר מחויב מן המפרסמים, אך הלקוח בבית הלקוח זה כבר לא הופך. לכן מדדי חישוב יודע קרוא וכתוב CPM ו- CTR בשיתוף עם ניתוח מעמיק של המידע המסופק על ידי פלטפורמת הפרסום הזה כדי להביא את התוצאות הרצויות ללקוח.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון בתחילת הקמפיין. ניתן לשלם חשוף או במונחים של עלות, או CTR. במילים אחרות, הלקוח חייב להבין את המהות של הבאנר CPM מודולו פרסום - זה לא תשלום עבור קליק, אך רק בפרסום הפגנה המוצר

לסיכום

כשנשאל מה הוא ה- CPM, אתה יכול לומר כי אפשרות זו היא אחד החשוב ביותר בניתוח של היעילות לפרסומת מסוימת, וגם יש לקחת בחשבון בעת חישוב תקציב הפרסום. לקחת בחשבון את כמות אנשי הקשר לכאורה הלקוח הפוטנציאלי עם מידע פרסומי, ואת עלות ההשמה באנר באתרים מרובים עם מוקד תמטי דומה. בהתחשב בפרמטרים אלה, אפשר לחשב את היעילות של פלטפורמת פרסום בפרט להשתלט על תקציב הפרסום בהצלחה.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 iw.unansea.com. Theme powered by WordPress.